Sťažuje sa pacient, ak ste ho nestihli ošetriť?

Pridané 18. novembra 2024 | Článok -

Lekári v ordináciách určite poznajú situáciu, keď po skončení ordinačných hodín ešte do čakárne príde pacient, ktorý sa dožaduje ošetrenia.

Snaha ošetriť všetkých pacientov počas ordinačných hodín sa občas nenaplní, čo môže viesť k sťažnosti zo strany pacienta. Adresátom týchto sťažností býva buď Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ÚDZS), alebo samosprávny kraj.

Odpovede na tieto a ďalšie otázky súvisiace s vašou praxou a podobnými situáciami vám ponúkame v podcaste.

Vypočujte si podcast na medipravnik.sk

ĎAKUJEME NAŠIM PARTNEROM

DÔLEŽITÉ ODKAZY

wonca.net Global Family Doctor

woncaeurope.org World Organization of Family Doctor

ipccs.org European Primary Care Cardiovascular Society

sk.zdravita.com Združenie ambulantných lekárov

who.int World Health Organization

health.gov.sk Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

uvzsr.sk Úrad verejného zdravotníctva Slovenskej republiky

udzs-sk.sk Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

sukl.sk Štátny ústav pre kontrolu liečiv